Uitleesstoring slimme meter

Is je meterstand (al enige tijd) niet beschikbaar in de app van je energieleverancier en/of verbruiksmanager? Dan is er sprake van een individuele storing. Mogelijk heb je dit ook al van je energieleverancier gehoord. Dit hoef je niet meer aan ons door te geven. Wij signaleren zelf of er bij jou een storing is en proberen de storing op afstand op te lossen. Mocht dit niet lukken, dan maken we een afspraak met je om langs te komen.

Houd er rekening mee dat het oplossen van de storing iets langer kan duren. Op dit moment kunnen we helaas niet aangeven hoeveel tijd hiervoor nodig is. We hebben te maken met een achterstand, omdat door de coronamaatregelen bepaalde werkzaamheden stil hebben gelegen.  

Verbruik wordt correct gemeten
De storing heeft alleen te maken met het uitlezen op afstand. In de tussentijd wordt je verbruik dus wel correct gemeten en is uw meterstand gewoon beschikbaar op het display van de slimme meter. 

Bekijk de veel gestelde vragen hier: coteq.nl/FAQs