Storing? Bel 0800-9009
Hier vind je alle vragen over jouw gas- of elektriciteitsaansluiting, je energiemeter en alles wat daarmee samenhangt.
Heb je gezocht en staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met één van onze collega's.
Bij Coteq vinden wij de veiligheid van onze systemen erg belangrijk. Ondanks onze zorg voor de beveiliging van deze systemen kan het voorkomen dat er toch een zwakke plek is. Lees verder wat je kunt doen als je een zwakke plek hebt gevonden.
Lees meerNormaal gesproken hanteren we 21% btw. De overheid heeft echter een tijdelijke verlaging doorgevoerd van 1 juli tot en met 31 december 2022. Lees verder voor meer informatie over het btw-tarief.
Lees meerHeb je geen overeenstemming kunnen bereiken met je energieleverancier en is het contract onterecht opgezegd? Lees hier verder wat je kunt doen.
Neem zo snel mogelijk contact op met je energieleverancier. Zij denken met je mee in het vinden van een oplossing. Lees verder voor meer informatie.
Lees meerHet komt weleens voor dat we onaangekondigd bij je aan de deur komen voor een metercontrole of meteropname. Voor verdere informatie, lees verder.
Lees meerEen investeringsplan informeert je over de benodigde uitbreidings- en vervangingsinvesteringen voor het gas- en elektriciteitsnet van een netbeheerder. Lees verder voor meer informatie over de totstandkoming van een investeringsplan.
Lees meerEen investeringsplan informeert je over de benodigde uitbreidings- en vervangingsinvesteringen voor het gas- en elektriciteitsnet van een netbeheerder. Lees verder voor meer informatie.
Lees meerJe kunt op www.mijnaansluiting.nl de postcodecheck doen, zo zie je direct wie de netbeheerder is voor gas en/of elektriciteit.
Lees meerDe netbeheerder zorgt voor het onderhoud en beheer van de energienetten en de energieleverancier levert via dit net de energie naar je woning of het bedrijf. Lees verder voor meer informatie.
Lees meer