Storing? Bel 0800-9009
Hier vind je alle vragen over jouw gas- of elektriciteitsaansluiting, je energiemeter en alles wat daarmee samenhangt.
Heb je gezocht en staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met één van onze collega's.
Bij Coteq vinden wij de veiligheid van onze systemen erg belangrijk. Ondanks onze zorg voor de beveiliging van onze systemen kan het voorkomen dat er toch een zwakke plek is. Ontdek wat je kunt doen als je een zwakke plek hebt gevonden.
Lees meerNormaal gesproken hanteren we 21% btw. De overheid heeft echter een tijdelijke verlaging doorgevoerd van 1 juli tot en met 31 december 2022.
Lees meerAls je vindt dat de energieleverancier het contract ten onrechte opzegt, dan kun je terecht bij ConsuWijzer.
Lees meerNeem zo snel mogelijk contact op met je energieleverancier. Zij denken met je mee in het vinden van een oplossing.
Lees meerHet komt weleens voor dat we onaangekondigd bij je aan de deur komen voor een metercontrole of meteropname.
Lees meerEen investeringsplan informeert je over de benodigde uitbreidings- en vervangingsinvesteringen voor het gas- en elektriciteitsnet van een netbeheerder.
Lees meerEen investeringsplan informeert je over de benodigde uitbreidings- en vervangingsinvesteringen voor het gas- en elektriciteitsnet van een netbeheerder.
Lees meerJe kunt op www.mijnaansluiting.nl de postcodecheck doen, zo zie je direct wie de netbeheerder is voor gas en/of elektriciteit.
Lees meerDe netbeheerder zorgt voor het onderhoud en beheer van de energienetten en de energieleverancier levert via dit net de energie naar je woning of het bedrijf.
Lees meer