
Storing? Bel 0800-9009
We hebben meer werk af te handelen door veel signalen over slimme meters die een storing hebben. Wij maken gebruik van het systeem van Enexis voor het uitlezen, het registreren en oplossen van storingen. In veel gevallen moeten wij dan ook om je vraag te kunnen beantwoorden en de storing op te lossen contact zoeken met onze collega’s van Enexis; dit heeft impact op de doorlooptijden van onze terugkoppeling naar jou als klant. Daarnaast kampen we momenteel met een tekort aan mensen. We hebben daardoor een achterstand opgelopen in het beantwoorden van vragen over dit onderwerp.
We hebben een achterstand opgelopen van ongeveer 4 weken. Je ontvangt daardoor later een reactie dan je van ons gewend bent.
Wij zijn volop bezig om extra capaciteit vrij te maken, zodat wij het verhoogd aantal vragen kunnen beantwoorden en de achterstand kunnen verwerken. Daarnaast proberen we zaken (versneld) efficiënter in te richten, zodat doorlooptijden verkort kunnen worden. Wij hopen met deze acties jou weer snel van een reactie te kunnen voorzien, zoals je van ons gewend bent.
We hopen op je begrip. Heb je een mail gestuurd of heb je telefonisch contact gehad met één van onze collega’s? Dan is jouw vraag al in beeld en pakken we het zo snel mogelijk op. Weet dat we intussen hard werken aan het verzamelen van de nodige informatie en het oplossen van het probleem.
Wij vragen je dan ook vriendelijk om dezelfde vraag niet opnieuw te stellen, zodat wij ons kunnen richten op het verwerken van de achterstand en het afhandelen van nieuwe vragen. Over enkele weken geven wij een nieuwe update over de stand van zaken.
Meer informatie over dit onderwerp vind je in ons eerder gedeelde bericht over dit onderwerp en in de veelgestelde vragen over de uitleesstoringen.