Continue investeren in een betrouwbare en duurzame energievoorziening

Storingen melden

Wanneer bij u de stroom uitvalt of wanneer u een gaslucht ruikt, kunt u altijd bellen met het Nationaal Storingsnummer: 0800 – 9009. Dit nummer is gratis en 24 uur per dag bereikbaar.

Wie is verantwoordelijk?
Coteq Netbeheer is verantwoordelijk voor het oplossen van gas- of elektriciteitsstoring ‘vóór’ de energiemeter, dus in het openbare net.
Heeft u een storing in uw eigen installatie of pand (dus ‘na’ de meter’) dan belt u met uw installateur of, bij een storing in de verwarmingsketel, met het bedrijf waarmee u een onderhouds- of serviceabonnement heeft afgesloten.

Let op: als Coteq een monteur langsstuurt en de storing blijkt in uw eigen installatie te liggen, dan kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

Stappenplan bij stroomuitval
Heeft u in uw hele huis of in een gedeelte van uw huis geen stroom? Bekijk het stappenplan bij stroomuitval.

Storingen aan uw dubbeltariefmeter
Als uw dubbeltariefmeter niet schakelt tussen het dag- en nachttarief is er waarschijnlijk een storing in de signaalverzending. Het kan ook zijn dat de signaalontvanger in uw meter defect is. Bij dit soort storingen belt u het landelijke storingsnummer.