Storing? Bel 0800-9009
Ontdek of je voor een slimme gasmeter in aanmerking komt.
Soms is communicatie tussen een gas- en elektriciteitsmeter niet mogelijk. In dat geval kunnen we ook alléén een slimme gasmeter plaatsen. Lees verderop meer of je hiervoor in aanmerking komt.
Je hebt van ons een brief ontvangen om je gasmeter te laten vervangen door een slimme gasmeter. In je woning is een van de volgende situaties van toepassing:
Voordat je een aanvraag doet, controleer goed of je voldoet aan de voorwaarden. We moeten namelijk een ondersteunende communicatiemodule plaatsen. Deze registreert geen verbruik, maar zorgt ervoor dat de gasmeterstanden naar je energieleverancier worden gecommuniceerd.
De belangrijkste voorwaarden om in aanmerking te komen zijn:
Alle voorwaarden vind terug in de folder die we je hebben meegestuurd. De monteur beoordeelt ter plaatse of de slimme gasmeter geplaatst kan worden.
Heb je de folder doorgenomen en wil je een slimme gasmeter aanvragen? Vul dan dit formulier in. We beoordelen je aanvraag en nemen binnen 5 werkdagen telefonisch contact met je op voor het maken van een afspraak.
Ga naar formulierHeb je een vraag? Kijk dan eens tussen onze veelgestelde vragen of je daar het antwoord op je vraag kunt vinden. Kom je er niet uit, ben je op zoek naar meer informatie of wil je gewoon graag iemand spreken? Neem dan contact met ons op! Onze servicedesk-collega's staan tussen 8:00 en 17:00 uur voor je klaar. Bel 0546-836 666, stuur een mailtje naar info@coteq.nl of maak gebruik van het contactformulier.