We vragen je om eerst contact op te nemen met je energieverancier als je vermoedt dat je slimme meter stuk is. Als zij geen problemen ervaren met de app of verbruiksmanager, verwijzen ze je naar ons door.

De leverancier verwijst je door

Als de leverancier je doorverwijst naar ons, doorloop dan eerst deze vragenlijst om te checken of je meter stuk is of mogelijk een storing heeft. Je komt vervolgens uit bij een formulier die we je vragen in te vullen, waarna deze bij de juiste afdeling terechtkomt. 

Doorloop de vragenlijst

Gerelateerde vragen

Waarom vraagt de energieleverancier meterstanden op terwijl ik een slimme meter heb?

Het kan zijn dat er een uitleesstoring op de slimme meter zit, waardoor zij de meterstanden niet op afstand kunnen uitlezen.

Lees meer
Waarom zie ik geen meterstanden of verbruiksgegevens in de verbruiksmanager of app?

Het kan zijn dat er een uitleesstoring op de meter zit, waardoor de meterstanden van de slimme meter niet beschikbaar zijn in de app of verbruiksmanager van je energieleverancier. Lees verder via onderstaande link.

Lees meer
Bekijk alle gerelateerde veelgestelde vragen