Storing? Bel 0800-9009
Hier vind je alle vragen over jouw gas- of elektriciteitsaansluiting, je energiemeter en alles wat daarmee samenhangt.
Heb je gezocht en staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met één van onze collega's.
Door een uitleesstoring zijn de meterstanden van de slimme meter op dit moment niet beschikbaar op de app of verbruiksmanager van je energieleverancier. Lees verder voor meer informatie.
Lees meerDoor een uitleesstoring zijn de meterstanden van de slimme meter op dit moment niet beschikbaar op de app of verbruiksmanager van je energieleverancier. Voor meer informatie over uitleesstoringen, lees verder.
Lees meerJe slimme meter meet je totale energieverbruik correct. Alleen worden je meterstanden op dit moment door de storing niet doorgegeven in de app en/of de verbruiksmanager.
Lees meerZodra de storing is opgelost zie je je actuele meterstanden op het display van je slimme meter en ook in de app of verbruiksmanager van je leverancier verschijnen.
Lees meerDe storing wordt in delen opgelost. Daarom kan het zo zijn dat de data op je gas- en/of elektriciteitsmeter tijdelijk niet zichtbaar is in de app en de verbruiksmanager van je energieleverancier.
Lees meerMogelijk kan de slimme meter niet uitgelezen worden waardoor de meterstanden ook niet kunnen worden doorgegeven aan de energieleverancier. Lees verder voor meer informatie.
Lees meerIn een enkel geval komt het voor dat de standen van de elektriciteit in de verbruiksmanager nu wel zichtbaar zijn, maar de gasstanden nog niet. Lees verder voor meer informatie over gasstand. Lees verder voor meer informatie.
Lees meer