Uitleesstoring

Waarom zie ik geen meterstanden of verbruiksgegevens in de verbruiksmanager of app?

Door een uitleesstoring zijn de meterstanden van de slimme meter op dit moment niet beschikbaar op de app of verbruiksmanager van je energieleverancier. Lees verder voor meer informatie.

Lees meer
Wat is de precieze oorzaak van de storing met het uitlezen van slimme meters?

Door een uitleesstoring zijn de meterstanden van de slimme meter op dit moment niet beschikbaar op de app of verbruiksmanager van je energieleverancier. Voor meer informatie over uitleesstoringen, lees verder.

Lees meer
Hoe weet ik of mijn energieverbruik correct gemeten wordt?

Je slimme meter meet je totale energieverbruik correct. Alleen worden je meterstanden op dit moment door de storing niet doorgegeven in de app en/of de verbruiksmanager.

Lees meer
Hoe zie ik of alles weer werkt?

Zodra de storing is opgelost zie je je actuele meterstanden op het display van je slimme meter en ook in de app of verbruiksmanager van je leverancier verschijnen.

Lees meer
Is de storing zowel op mijn elektriciteits- als mijn gasmeter?

De storing wordt in delen opgelost. Daarom kan het zo zijn dat de data op je gas- en/of elektriciteitsmeter tijdelijk niet zichtbaar is in de app en de verbruiksmanager van je energieleverancier.

Lees meer
Waarom vraagt de energieleverancier meterstanden op terwijl ik een slimme meter heb?

Mogelijk kan de slimme meter niet uitgelezen worden waardoor de meterstanden ook niet kunnen worden doorgegeven aan de energieleverancier. Lees verder voor meer informatie.

Lees meer
Hoe kan het dat de gasstand op mijn meter anders is dan in mijn verbruiksmanager?

In een enkel geval komt het voor dat de standen van de elektriciteit in de verbruiksmanager nu wel zichtbaar zijn, maar de gasstanden nog niet. Lees verder voor meer informatie over gasstand. Lees verder voor meer informatie.

Lees meer