Storing? Bel 0800-9009
Hier vind je alle vragen over jouw gas- of elektriciteitsaansluiting, je energiemeter en alles wat daarmee samenhangt.
Heb je gezocht en staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met één van onze collega's.
Het verwijderen van je gas- of elektriceitsaansluiting regel je zelf via Mijnaansluiting.nl. Op deze website doe je een aanvraag, die wij vervolgens in behandeling nemen. Wij regelen als netbeheerder dat je aansluiting verwijderd wordt. Lees meer.
Lees meerDe aansluitwaarde van je elektriciteitsaansluiting staat vermeld op de rekening van je energieleverancier. Lees verder voor meer informatie over de aansluitwaarde van je elektriciteitsaansluiting.
Je vindt de capaciteit van je hoofdzekering terug op de jaarrekening van je energieleverancier. Lees verder voor meer informatie over je hoofdzekering.
Lees meerWe kennen in Nederland 1-fase- en 3-fasen-elektriciteitsaansluitingen. Wat betekent dat precies? Welke soorten zijn er allemaal? Lees verder voor meer informatie over stroomaansluitingen.
Lees meerWij streven ernaar aan om jouw aansluiting binnen de wettelijke aansluittermijn te realiseren. Wanneer je precies via jouw nieuwe aansluiting daadwerkelijk elektriciteit geleverd krijgt, hangt af van de door jou gekozen energieleverancier. Lees verder voor meer informatie.
Lees meerHet gecontracteerd transportvermogen is het vermogen dat we voor grootzakelijke klanten reserveren. Lees verder voor meer informatie over gecontracteerd transportvermogen.
Lees meer