Storing? Bel 0800-9009
Hier vind je alle vragen over jouw gas- of elektriciteitsaansluiting, je energiemeter en alles wat daarmee samenhangt.
Heb je gezocht en staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met één van onze collega's.
Bij Coteq vinden wij de veiligheid van onze systemen erg belangrijk. Ondanks onze zorg voor de beveiliging van onze systemen kan het voorkomen dat er toch een zwakke plek is. Ontdek wat je kunt doen als je een zwakke plek hebt gevonden.
Lees meerOp het gebied van wet- en regelgeving rondom Privacy & Security heeft Nederland een voortrekkersrol in Europa.
Lees meerNee. De Algemene Verordening Gegevensbescherming staat dit niet toe en deze is van toepassing op het gebruik van uw gegevens door Coteq en uw energieleverancier.
Lees meerDe dagstanden worden opgeslagen in een beveiligde gezamenlijke database van de netbeheerders.
Lees meerNee, de netbeheerder mag geen data ophalen uit je slimme meter als je deze administratief uit hebt laten zetten.
Lees meerDe dagstanden worden opgeslagen in een beveiligde gezamenlijke database van de netbeheerders.
Lees meerNee. Coteq Netbeheer meet alleen de uitwisseling van energie tussen je aansluiting en het net.
Lees meerHet slimme metersysteem is uitgebreid getest en beveiligd tegen inbraakpogingen (hacken).
Lees meer