Storing? Bel 0800-9009
Hier vind je alle vragen over jouw gas- of elektriciteitsaansluiting, je energiemeter en alles wat daarmee samenhangt.
Heb je gezocht en staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met één van onze collega's.
Ontdek verschillende redenen waarom je gasmeter toch in de zomer gas verbruikt.
Lees meerJe energieverbruik kan om verschillende redenen hoog of hoger zijn dan anders.
Lees meerDe slimme meter is uitvoerig getest op nauwkeurigheid. Lees meer als je twijfelt over de meterstanden.
Lees meerDoor een uitleesstoring zijn de meterstanden van de slimme meter op dit moment niet beschikbaar op de app of verbruiksmanager van je energieleverancier.
Lees meerIn een enkel geval komt het voor dat de standen van de elektriciteit in de verbruiksmanager nu wel zichtbaar zijn, maar de gasstanden nog niet.
Lees meerDat hangt ervan af of de meter een afwijking vertoont of niet.
Lees meer