Storing? Bel 0800-9009
Hier vind je alle vragen over jouw gas- of elektriciteitsaansluiting, je energiemeter en alles wat daarmee samenhangt.
Heb je gezocht en staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met één van onze collega's.
Door een uitleesstoring zijn de meterstanden van de slimme meter op dit moment niet beschikbaar op de app of verbruiksmanager van je energieleverancier.
Lees meerMogelijk kan de slimme meter niet uitgelezen worden waardoor de meterstanden ook niet kunnen worden doorgegeven aan de energieleverancier.
Lees meerMet een slimme meter kunnen we de vraag naar en het aanbod van energie beter monitoren. Lees verder wat het jou precies oplevert.
Lees meerLees meer over de kosten als je alsnog een slimme meter wilt, terwijl je hem eerst geweigerd hebt.
Lees meerOp het gebied van wet- en regelgeving rondom Privacy & Security heeft Nederland een voortrekkersrol in Europa.
Lees meerNee. De Algemene Verordening Gegevensbescherming staat dit niet toe en deze is van toepassing op het gebruik van uw gegevens door Coteq en uw energieleverancier.
Lees meerMet een slimme meter kunnen we de vraag naar en het aanbod van energie beter monitoren. Lees verder wat het jou precies oplevert.
Lees meerDe slimme meter is een belangrijke voorbereiding op toekomstige ontwikkelingen.
Lees meerBekijk de verschillende mogelijkheden die voor jou van toepassing zijn als je geen slimme meter meer wilt.
Lees meerDe dagstanden worden opgeslagen in een beveiligde gezamenlijke database van de netbeheerders.
Lees meerNee, de netbeheerder mag geen data ophalen uit je slimme meter als je deze administratief uit hebt laten zetten.
Lees meerNee, dat is niet zomaar mogelijk.
Lees meerHet slimme metersysteem is uitgebreid getest en beveiligd tegen inbraakpogingen (hacken).
Lees meerMet een slimme meter kunnen we de vraag naar en het aanbod van energie beter monitoren. Lees verder wat het jou precies oplevert.
Lees meerOp het gebied van wet- en regelgeving rondom Privacy & Security heeft Nederland een voortrekkersrol in Europa.
Lees meerAls je als nieuwe bewoner een slimme meter wilt, kun je deze aanvragen en wordt een vergoeding gevraagd voor een prioriteitsaanvraag (€72,60 incl. btw voor beide meters), tenzij we hem actief bij je aanbieden om andere redenen.
Lees meerJa, de meter verbruikt elektriciteit bij het uitlezen, maar daarvoor hoef je niet te betalen.
Lees meerJa, dat kan. Zowel op de slimme gas- als de slimme elektriciteitsmeter kun je zelf je meterstanden op het display aflezen.
Lees meer