Storing? Bel 0800-9009
Hier vind je alle vragen over jouw gas- of elektriciteitsaansluiting, je energiemeter en alles wat daarmee samenhangt.
Heb je gezocht en staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met één van onze collega's.
Ja, als een grootverbruikklant kun je nog steeds een aanvraag indienen voor een nieuwe aansluiting. Zodra je dit doet, kom je op een wachtlijst te staan. Voor verdere details over het aanvragen van een aansluiting, lees verder.
Lees meerNee, je kunt als grootverbruikklant je offerte voor een nieuwe aansluiting of verzwaring niet verlengen. Dit is vanwege de afgekondigde transportschaarste. Voor meer informatie, lees verder.
Lees meerBij transportschaarste is het elektriciteitsnet overbelast en is het niet altijd mogelijk om nieuwe aansluitingen te realiseren. Hieronder lees je welke aansluitingen wél mogelijk zijn, welke onder voorwaarden kunnen en welke tijdelijk niet worden aangesloten.
Lees meer