Storing? Bel 0800-9009
Hier vind je alle vragen over jouw gas- of elektriciteitsaansluiting, je energiemeter en alles wat daarmee samenhangt.
Heb je gezocht en staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met één van onze collega's.
Ja, je kunt als grootverbruikklant nog een aanvraag doen om je stroomaansluiting te verzwaren. Zodra je de aanvraag volledig hebt ingediend, word je op een wachtlijst geplaatst. Een volledige opdracht bestaat uit getekende offerte + bijbehorende aansluit- en transport overeenkomst (ATO). Nadat wij de volledige opdracht ontvangen hebben, zullen wij de gevraagde aansluiting zoals overeengekomen in de offerte realiseren. Dit betekent dat wij de de aansluiting realiseren, maar je voor het gewenste (extra) transportvermogen op de wachtlijst komt te staan. Dit geldt zowel voor het (extra) gewenste transportvermogen voor levering als voor teruglevering van elektriciteit. Lees verder voor meer details over het proces van het verzwaren van je stroomaansluiting.
Nee, je kunt als grootverbruikklant je offerte voor een nieuwe aansluiting of verzwaring niet verlengen. Dit is vanwege de afgekondigde transportschaarste. Voor meer informatie, lees verder.
Lees meer