Storing? Bel 0800-9009
Hier vind je alle vragen over jouw gas- of elektriciteitsaansluiting, je energiemeter en alles wat daarmee samenhangt.
Heb je gezocht en staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met één van onze collega's.
Wat vervelend dat je de meterstanden niet ziet! We vragen je om eerst contact op te nemen met je energieverancier. Als zij geen problemen ervaren met de app, verwijzen ze je naar ons door. Lees verder waar je dan terechtkunt.
Lees meerOntdek verschillende redenen waarom je gasmeter toch in de zomer gas verbruikt.
Lees meerJe energieverbruik kan om verschillende redenen hoog of hoger zijn dan anders. Lees verder voor meer informatie over mogelijke redenen voor een verhoogd energieverbruik.
Lees meerOf je wel of niet zelf de kosten moet betalen wanneer we je je meter laat ijken, hangt ervan af of blijkt dat deze inderdaad een afwijking vertoont. Lees verder voor uitgebreide informatie over het laten ijken van je meter.
Lees meerHet kan zijn dat er een uitleesstoring op de meter zit, waardoor de meterstanden van de slimme meter niet beschikbaar zijn in de app of verbruiksmanager van je energieleverancier. Lees verder via onderstaande link.
Lees meerHet komt soms voor dat de standen van de elektriciteit in de verbruiksmanagerbij een uitleesstoring al zichtbaar zijn, maar de gasstanden nog niet. Lees verder voor meer informatie.
Lees meer